×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روغن های گیاهی برای کاهش درد آرتروز

انتخاب روغن‌هایی که برای سلامت قلب مفید هستند، برای کاهش دردهای آرتروز و آرتریت روماتوئید نیز می‌توانند مفید باشند.به نقل از everydayhealth آرتریت یک فرایند التهابی است و با توجه به این که روغن‌های سالم غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند، می‌توانند فرایندهای التهابی و در نتیجه دردهای ناشی از آنها را در بدن کاهش دهند.

روغن زیتون: روغن زیتون حرارت دیده نشده، یک منبع عالی از پلی فنول ها برای مبارزه با التهاب است و آنتی اکسیدان های موجود در آن به حفظ سلامت قلب کمک می‌کند. از آنجا که هر یک قاشق غذاخوری روغن، ۱۱۹ کالری دارد، در مصرف آن دقت کنید. مصرف روزانه روغن زیتون و افزودن آن به سالاد، نان یا سبزیجات برای فرد مبتلا به آرتریت مفید است.

روغن آووکادو: سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده برای کاهش نشانگرهای التهاب در خون از جمله سطح پروتئین واکنشی سی است. سطح پروتئین واکنشی سی در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید به شدت افزایش می‌یابد و آنهم در زمان شعله ور شدن علائم. روغن آووکادو مانند روغن زیتون دارای خواص قدرتمند آنتی اکسیدانی است.

روغن کانولا: بعد از روغن زیتون، روغن کانولا، سالم‌ترین روغن در میان چربی‌ها برای مبارزه با التهاب در برخی از انواع آرتریت است. این روغن در برابر نور مقاوم است و تغییرات پراکسیدی آن در مقایسه با روغن‌های دیگر تقریباً صفر است.
[

روغن 2

روغن

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.