×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

استاندار تهران گفت: طرح کاشت گیاهان دارویی یکی از اولویت‌های طرح توسعه کشاورزی استان است که به این طرح‌ها تسهیلات تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مرتضی تمدن در یازدهمین جلسه طرح توسعه کشاورزی استان تهران با بیان اینکه یکی اتمدنز محور‌های هدف‌گذاری در توسعه کشاورزی، جهت‌دهی به بهره‌برداری است، اظهار داشت: اگر امروز کشاورزی به شکل نوین انجام نشود نمی‌تواند جذابیت‌های لازم را در ارزش افزوده داشته باشد.

وی افزود: اگر به سمت فعالیت‌های نوین کشاورزی و استفاده از تکنولوژی خاص در این زمینه حرکت کنیم شغل کشاورزی جزء پر‌سودترین فعالیت‌ها خواهد بود.

استاندار تهران گفت: بخش کشاورزی یکی از منابع پر درآمد و جذاب برای سرمایه گذاری است ولی هم‌اکنون در این بخش، تنها نحوه کاشت سیب زمینی، یونجه و گندم را جا انداخته‌ایم، در صورتی که در حوزه‌های مختلف از جمله کاشت گل محمدی که یک کیلو اسانس آن معادل ۲۵ میلیون تومان است اقدامی صورت نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: در جلسات توسعه کشاورزی وام، آب، و زمین در اختیار متقاضیان کشاورزی قرار می‌دهیم.

تمدن با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای کشت گیاهان دارویی در استان تهران شناسایی شده است گفت: طرح کاشت گیاهان دارویی یکی از اولویت‌های طرح توسعه کشاورزی استان است و به این طرح‌ها تسهیلات تعلق می‌گیرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی طبیعی در شهرستان ری در بخش کشاورزی استفاده می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.