×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دهکده گیاهان دارویی خراسان الگویی برای سایر استانها

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از  ایسنا، جلال الدین صادقی، روز۱۷ تیرماه در دیدار با فرماندار خوسف اظهار کرد: مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی یکی از مهم ترین پروژه‎های استان است که ظرفیت برند شدن در استان را دارد.

وی افزود؛ هشت استان در کشور برای ساخت مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی از خراسان جنوبی الگوگیری کرده‌اند.رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: ساماندهی، تولید، استانداردسازی، بازاریابی و فروش گیاهان دارویی از اهداف تاسیس دهکده گیاهان دارویی است.

صادقی با اشاره به طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، تصریح کرد: در این طرح ۴۳ شغل مزیت دار به تفکیک شهرستان‎ها شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح، جهاددانشگاهی با بیش از ۱۵ پشتیبان قرارداد بسته است، اظهار کرد: طی این طرح سعی کرده‌ایم با برندهای ملی ارتباط برقرار کنیم چرا که مهم ترین مشکل در ارتباط با مشاغل خانگی، اتصال به بازار ملی است.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره منطقه‌ای شعر ابن حسام با تاکید بر داشتن برند فرهنگی در استان، بیان کرد: این جشنواره با هدف معرفی ابن حسام خوسفی به عنوان برندی فرهنگی برگزار شده است.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره فعالیت‌های دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی، افزود: نوع فعالیت‌ها، جنس فعالیت و نوع خدمات در این دبیرخانه متفاوت است.

صادقی با بیان اینکه مایل به ارائه خدمات این دبیرخانه در شهرستان خوسف هستیم، اظهار کرد: ۷۰۰ بانوی خانه‌دار تحت پوشش برنامه‌های دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی استان قرار گرفته‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.