×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارگاه ساخت و ترکیب گیاهان دارویی توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، مرکز آموزش‌های تخصصی علوم و فنون قرآنی وابسته به سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور قصد دارد دوره تخصصی شناخت، نگهداری، ساخت و ترکیب گیاهان دارویی برگزار نماید.

بنا بر این گزارش، این کارگاه، طی ۲ روز، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۴ و ۵ خردادماه جاری در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

هزینه این دوره، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان است و کارمندان جهاد دانشگاهی در صورت تمایل به شرکت در این کارگاه از امتیاز تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار خواهند بود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کارگاه می‌توانند با شماره‌های ۶۶۴۱۰۲۴۸ و ۶۶۴۱۰۲۵۴ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی خیابان انقلاب، خیابان وصال، خیابان بزرگمهر غربی، پلاک ۹۸، طبقه اول مراجعه کنند، همچنین می‌توانند در کانال تلگرامی طب سنتی به نشانی https://tlgrm.me/tebejahad، که متعلق به این مرکز است، عضو شوند.

محل برگزاری این کارگاه ۲ روزه، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به آدرس خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ خواهد بود.

  1. ف مجاب

    مرکز آموزش‌های تخصصی علوم و فنون قرآنی و سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور چه ربطی به شناخت، نگهداری، ساخت و ترکیب گیاهان دارویی دارند، چرا هرکسی در هر کاری دخالت می کند؟ چرا این مرکز و سازمان به وظیفه ی اصلی و تعریف شده شان نمی پردازند؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.