×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واگذاری هزار هکتار از اراضی ملی برای کشت گیاهان دارویی‌ در لرستان

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، مهندس شیرزاد نجفی در دیدار با نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از وضعیت منابع طبیعی و آبخیزداری استان از وی خواست نسبت به حل مشکل اعتبارات ملی و استانی و تامین اعتبار لازم جهت تکمیل ساختمان اداره کل رایزنی‎های لازم را انجام دهد.

وی از نحوه وضعیت تعیین تکلیف اراضی اختلافی و کاداستر در خصوص تفکیک اراضی ملی از مستثنیات مردم و تثبیت مالکیت دولت بیان کرد: جهت اجرای این پروژه و سایر پروژه های منابع طبیعی نیازمند حمایت مجمع نمایندگان استان هستیم.

نجفی گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی این اداره کل در سال جاری اقدام به واگذاری هزار هکتار از اراضی ملی در قالب بهره وری برای کشت گیاهان دارویی با گونه های موسیر، زعفران، گل محمدی و آویشن در سطح استان اقدام کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تصریح کرد: لرستان به علت چهار فصل بودن دارای استعدادهای بی‌شماری است که متاسفانه ما هنوز به صورت مطلوب از این استعدادها و نعمت خدادادی استفاده نکرده‎ایم.

وی افزود: باید با تدبیر و مدیریت و برنامه ریزی از این منابع خدادادی بهره کافی ببریم و آنها را به سرسفره مردم بخصوص روستاییان بیاوریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.