×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف محموله قاچاق گیاه دارویی در شاهرود

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : بالغ‌بر ۳ تن چوب قاچاق و زغال از چوب‌های درختچه‌های تاغ در بخش بیارجمند از توابع شاهرود کشف‌شده است.

وی با بیان اینکه این محموله قاچاقی برای حفاظت از محیط‌زیست و اراضی شاهرود ارزش ویژه‌ای دارد افزود: همکاری نیروی انتظامی برای حفاظت از محیط‌زیست ازجمله رسالت‌های این نهاد است که با قاطعیت با متخلفان در این عرصه برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف برخی گیاهان دارویی در منطقه مجن بیان کرد: گیاه دارویی “چلم” روز گذشته از یک دستگاه نیسان کشف‌شده است و این گیاه خاصیت دارویی ارزشمندی دارد.وی تصریح کرد: بالغ‌بر ۶۰۰ کیلوگرم گیاه چلم که تنها در مراتع و جنگل‌های شاهرود کشت می‌شود از این خودرو کشف شد.

قاسمی در ادامه از کشف قرص‌ها و داروهای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان شاهرود خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۳ هزار قرص ” هفت درد ” قاچاق از یک خودرو در عملیات ایست بازرسی شهید نوری شاهرود کشف شد.

وی با تأکید بر اینکه این قرص‌ها مجوز بهداشتی ندارد بیان کرد: مصرف این قرص به‌سلامت انسان آسیب می‌زند و جلوگیری از توزیع آن در بین مردم یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که از سوی نیروی انتظامی انجام شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان حفظ سلامت و امنیت مردم را از رسالت‌های ویژه نیروی انتظامی دانست و گفت: پلیس با سوداگران مرگ برخورد قاطعانه دارد و هیچ متخلفی از نیروهای امنیتی پلیس در امان نخواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.