×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۲۶ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

از قدیم الایام در روم باستان و یونان و به خصوص چین مردم و اطبا با خواص مختلف گیاه عشقه یا با نام جینسینگ آشنایی کامل داشتند که علاوه بر خواص مختلف، خاصیت مهم تقویت جنسی – مقابله با خستگی – تقویت ذهنی و تمرکز از خواص آنست.

تقویت جنسی اصولا هم برای خانمها و آقایان کاملا بطور علمی در مقالات مختلف ثابت شده. حتی در کسانیکه مشکل جنسی ندارند و فعالیتهای جنسی طبیعی دارند هر چند وقت توصیه به تقویت این حس که نشات گرفته از هورمونهای بدن است، شده است و انواع داروهای شیمیایی در این مورد توصیه شده که با نظارت پزشکان و توصیه های همکاران داروساز قابل تهیه با نسخه پزشک می باشد.

در این مورد کپسولهایی با نام جین سین توسط شرکت گل دارو کاملا اصولی و قانونی با رعایت مقدار لازم و دز لازم تهیه شده است . البته همین ترکیب بصورت شربت هم وجود  و دارد.

ویتامین E ، ویتامینی است که در اکثر اعضای بدن بخصوص پوست و قلب و عروق اثرات مفید زیادی دارد و بخصوص اثرات بسیار مفید آن در باروری و رشد اسپرمها و تنظیم هورمونهای جنسی و به تبع آن تقویت جنسی مفید است و مصرف روزانه و یا یک روز در میان آن در هر دو جنس مونث و مذکر توصیه شده است. هم بخاطر اثرات جوان کنندگی و شاداب کنندگی پوست و هم سلامت قلب و نگه داشتن سطح تمایلات جنسی در حالت نرما و جلوگیری از کاهش میل جنسی.

دو مورد بالا در هر دو جنس زن و مرد قابل مصرف و توصیه شده است. اما داروهایی که در زیر معرفی می شوند مخصوص آقایان است:

عصاره گل سرخ که بصورت قطره توسط شرکت باریج اسانس تولید می شود و اثرات ضد افسردگی – نشاط آوری طبیعی و افزایش میل جنسی دارد . مصرف آن کاملا عاری از هرگونه عوارض و خطری است و بسیار توصیه شده است.

کپسول و قطره گیاهی آفرودیت که بار ساخت شرکت گل دارو با مواد کاملا طبیعی و گیاهی است و مصرف آن حتی در طولانی مدت بدون عارضه بوده و در تنظیم هورمونهای جنسی و میل جنسی بسیار موثر است.

در این مقاله فقط داروهای قانونی را معرفی شده و از معرفی داروهای خارجی که بطور قاچاق در سطح کشور پخش می شوند با تبلیغات گسترده برای افزایش میل جنسی و افزایش زمان نزدیکی و … که در اصل مواد بی اثر و در مواردی حتی مواد خطرزا برای بدن است خودداری شده و به دلیل این که در بیمارستان شاهد چندین نوع مسمومیت با این داروهای غیرقانونی بوده ایم دوستانه و تاکیدا خواهش می شود از مصرف این نوع داروها اکیدا خودداری نمایید.

حتی موردی بوده که در یکی از این داروها مواد روان گردان که فقط برای یک الی دو بار میل جنسی را افزایش می دهند وجود داشته و عوارض وسیع قلبی و مغزی روی شخص گذاشته و اکنون این فرد تحت مراقبتهای بیمارستان روانپزشکی رازی می باشد.

چند رژیم توصیه شده برای تقویت جنسی و با نگه داشتن میل جنسی در حد طبیعی به اینصورت توصیه شده که البته با کمی تغییر و با نظرات گوناگون می شود این رژیمهای دارویی را اعمال کرد:

۱ – رژیم دارویی گیاهی اول – قوی

کپسول جین سین روزانه یک عدد صبحها بعد از غذا ( در هر دو جنس )

کپسول ویتامین E روزانه یک عدد همراه غذا ( در هر دو جنس )

قطره گل سرخ روزانه دوبار ۲۵ الی ۳۰ قطره در آب ( مخصوص آقایان)

۲ – رژیم دارویی دوم –  ملایم

کپسول یا شربت جین سین یک روز در میان ( در هر دو جنس )

ویتامین ای یک روز در میان ( در هر دو جنس )

قرص یا قطره آفرودیت روزانه دو عدد یا ۳۰ قطره ( مخصوص آقایان )

۳ – رژیم دارویی سوم – ضعیف

کپسول یا شربت جین سین هفته ای دو بار ( در هر دو جنس )

ویتامین ای دو  روز در میان ( در هر دو جنس )

قطره گل سرخ روزانه یک بار ۲۵ الی ۳۰ قطره در آب ( مخصوص آقایان)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.