×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مرگ ۶۱ نفر بر اثر مصرف نادرست یک داروی گیاهی در روسیه
21 دسامبر 2016

بر اثر مصرف اشتباهی داروی گیاهی که برای درمان بیماری های قلبی و روانی استفاده می شود تا کنون ۶۱ نفر در روسیه جان خود را از دست داده و ۱۰۶ نفر در بیمارستان بستری شده اند.

از عوارض مصرف خودسرانه و بیش از اندازه داروهای گیاهی غافل نشوید
19 ژانویه 2016

مدیر کل نظارت بر فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: برخی گمان می کنند که گیاهان دارویی و داروهایی که پایه گیاهی دارند، نمی توانند مشکلی برای سلامت ایجاد کنند و براین باورند که مصرف گیاهان دارویی، اگر فایده نداشته باشد، ضرر هم ندارد.

ارسال پیشنهاد ممنوعیت استفاده از ۱۸۲ گیاه دارویی به اتحادیه اروپا توسط لیتوانی
08 جولای 2015

کشور لیتوانی تقاضای ممنوع کردن استفاده از ۱۸۲ گیاه دارویی در صنعت مکمل های غذایی را به اتحادیه اروپا ارسال کرده است و عنوان نموده که این گیاهان دارای عوارض جانبی برای مصرف کنندگان می باشند.

ابتلا به یبوست به دلیل مصرف بیش از حد ملین‌های گیاهی!
12 نوامبر 2014

مصرف دراز مدت و بیش از حد گیاه سنا عارضه ای به نام «مگاکولون» یعنی گشادی و نارسایی عضلانی روده بزرگ ایجاد می‌کند که بیماری سخت و خطرناکی است.

این مکمل های کشنده را مصرف نکنید!
10 نوامبر 2014

بعضی مکمل های گیاهی و غیرگیاهی که حتی در داروخانه هم موجود هستند، می توانند آسیب های فراوانی را به همراه داشته باشند.

11 ژوئن 2014

باور اشتباه مردم از طب سنتی زمینه ساز مصرف خودسرانه داروهای گیاهی شده است در صورتی که مصرف خودسرانه و بدون تجویز پزشک داروهای گیاهی مانند داروهای شیمیایی می تواند خطرناک باشد.

01 مه 2014

دکتر فراز مجاب گفت: استفاده از داروهای گیاهی و شیمیایی باید به تجویز متخصص صورت گیرد تا عوارض در بدن افراد دیده نشود.

فروش کرم های دست ساز در عطاری ها ممنوع است
01 مه 2014

مسوول واحد بازرسی ویژه غذا و دارو استان همدان گفت: فروش کرم های دست ساز و داروهای گیاهی فرآوری شده در عطاری ها ممنوع است.

هشدار یک متخصص درباره آلودگیهای موجود در برخی گیاهان دارویی غیربهداشتی
17 دسامبر 2013

دکتر مجاب نسبت به احتمال سمیت برخی از داروهای گیاهی عطاری‌ها هشدار داد و گفت: برخی افراد سودجو داروهای گیاهی را با ترکیبات شیمایی مخلوط می‌کنند که می‌تواند منجر به مسمومیت مصرف کننده شود.

هشدار وزارت بهداشت نسبت به عرضه داروهای سنتی بی نام و نشان
07 اکتبر 2013

معاون طب سنتی وزیر بهداشت نسبت به عرضه داروهای سنتی بی نام و نشان و بدون برچسب در مراکز غیرمجاز هشدار داد.