بخش هفتم

واقعیت بازاریابی در بخش گیاهان دارویی به چه مسائلی اشاره دارد؟ آیا خرید و فروش گیاهان دارویی در تقسیمات منطقه ای خلاصه شده است؟ نقش ارتباطات در این زمینه چگونه تحلیل می شود؟ ابهامات موجود در این بازار به چه شکلی می باشد؟ همه این سوالات بدون جواب در مقابل تولید کننده خودنمایی می کند. تولید کننده با چه رفتاری می تواند در بازار بی سر و مسامان گیاهان دارویی ضرر نکند؟ آیا دلالان نقشی در این مبادلات بازی می کنند؟ دلال چگونه محصول تولید شده را با روابط می فروشد یا خرید می کند؟ آیا کشاورزان و تولید کنندگان برای دلالان کار می کنند؟ اثرات و تبعات ناشی از خرید و فروش اینترنتی یا تلفنی چه می باشد؟ هدف از این سوالات ایجاد ذهنیتی در این مورد بود تا اینکه ان شاء الله در بخش هشتم مدیریت مزرعه گیاهان دارویی به تحلیل و پاسخگویی به این سوالات بپردازیم.




برچسب‌ها: مدیریت مزرعه, گیاهان دارویی, بازاریابی, دلال گیاهان دارویی, خرید و فروش گیاهان دارویی