×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، گیاهان دارویی، زعفران و صنایع وابسته

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، «حسین زینلی» اهداف برگزاری این نمایشگاه را معرفی شرکت‌های فعال و صادر کنندگان در حوزه خشکبار و گیاهان دارویی، آشنایی و گسترش مصرف گیاهان دارویی در داخل و خارج، معرفی محصولات و تکنیک های طب سنتی و بازاریابی عنوان کرد و افزود: در دومین روز این نمایشگاه، همایش گیاهان دارویی و در چهارمین روز، همایش طب سنتی نیز برگزار می‌شود.

مجری طرح گیاهان دارویی کشور اظهارداشت: همایش گیاهان دارویی به حوزه محصولات موسیر، زیره سیاه و آنغوزه که گیاهان تجاری در آینده هستند، اختصاص دارد و صاحبنظران این حوزه، به کارشناسان و علاقه مندان به صورت رایگان اطلاعات خود را ارایه می‌دهند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در این نمایشگاه، شرکت‌های برند و کوچک گیاهان دارویی محصولات خود را در معرض دید بازدید کنندگان بگذارند و علاقه مندان بتوانند این محصولات را تست کنند.

زینلی گفت: در این نمایشگاه، این شرکت‌ها محصولات خود را در یک فروشگاه زنجیره‌ای نیز ارایه خواهند داد و متقاضیان می‌توانند از این فروشگاه، گیاهان دارویی خریداری کنند.

مجری طرح گیاهان دارویی کشور افزود: در چهارمین روز از این نمایشگاه نیز همایش طب سنتی برای اطلاع‌رسانی به مردم و پزشکان برگزار می‌شود و استادان طب سنتی، مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری این نمایشگاه و همایش‌ها موجب گسترش مصرف گیاهان دارویی شود.

زینلی اظهارداشت: در این نمایشگاه همچنین همایشی با حضور فعالان صنعت خشکبار ایران برای بررسی مشکلات و مباحث بازار برپا خواهد شد.

بنابراین گزارش، دومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، گیاهان دارویی، زعفران و صنایع وابسته در سالن‌های شماره ۵ و ۶ نمایشگاه دایمی بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.