×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت استان فارس از سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد هادی ایمانیه در دیدار با تعدادی از سرمایه گذاران در شیراز افزود: فارس از دیرباز در زمینه گیاهان دارویی جایگاه ویژه‌ای داشته و ما نیز آمادگی داریم برای توسعه و گسترش فعالیت های مرتبط با این حوزه با سرمایه گذاران همکاری کنیم.
وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری همواره با چالش هایی مواجه است و مسئولان و مدیران باید با تدبیر در جهت کاهش دغدغه سرمایه گذاران و صاحبان صنایع گام بردارند و زمینه ورود به بازارهای فرا استانی را فراهم کنند.
او اظهار کرد: شیوه های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد و حمایت از سرمایه‌گذارانی که در جهت ایجاد اشتغال و افزایش تولید گام برمی دارند را در دستور کار داریم. استاندار فارس گفت: مسائل و مشکلات اکثر سرمایه گذاران به ۲ دسته استانی و ملی تقسیم می شود که وظیفه داریم نسبت به حل مسائل و مشکلات درون استانی اقدام کنیم و در سطح ملی نیز پیگیر حل مشکلات آنها باشیم.
ایمانیه، بر لزوم جلوگیری از تعطیلی بنگاه های اقتصادی تاکید کرد و افزود: در کنار ایجاد بنگاه های اقتصادی جدید، می بایست مانع از تعطیل شدن فعالیت‌های اقتصادی در استان شویم.
وی اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده و مهم صاحبان صنایع مباحث تامین مالی است که با تغییر استراتژی های سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی می توان آن‌ را حل کرد.
او گفت: سرمایه گذاران نباید فقط به استفاده از تسهیلات بانکی و دریافت وام اکتفا کنند بلکه باید از طریق راه های دیگر نیز نسبت به تامین سرمایه اقدام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.