×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پماد گیاهی برای درمان زخم بستر

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، فرهمند مدیر فروش یکی از شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه تولید داروهای گیاهی، گفت: محصولات تولید شده در این شرکت در ۳ دسته “انسانی”،”آرایشی و بهداشتی” و “دامی” است که در هر کدام از این حوزه‌ها محصولاتی بر پایه مواد گیاهی تولید شده است.

وی پماد درمان زخم بستر را یکی از محصولات این شرکت عنوان کرد و یادآور شد: پماد تولید شده حاوی موادی چون “روغن زیتون“، “عصاره ابوخلسا” و موم عسل است و برای درمان زخم‌های بستر به کار برده می‌شود.

فرهمند خاطرنشان کرد: این پماد قادر به بازسازی و افزایش آب رسانی به پوست است ضمن آنکه الاستیسیته پوست را به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب موجود در زیتون افزایش خواهد داد.

فرهمند اضافه کرد: همچنین به دلیل وجود موادی نظیر “آلکانین”، “شیکونین” و “فلانوئید” موجود در گیاه ابوخلسا، این پماد دارای خواص ضد قارچی، آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریال و ضد التهابی است.

وی به بیان نحوه استفاده از این پماد اشاره کرد و گفت: بعد از شست‌ و شوی موضع، زخم از طریق پد ابوخلسا یا گاز وازلینه به همراه میزان مناسبی از پماد پانسمان می‌شود و لازم است این فرآیند هر ۴۸ ساعت یک بار تا بهبودی کامل زخم، تکرار شود.

فرهمند اضافه کرد: این محصول برای پیشگیری از ایجاد زخم بستر در مواردی که پوست نواحی تحت فشار، قرمز و ملتهب شده ولی هنوز زخم ایجاد نشده نیز قابل استفاده است.

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.