×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۲۶ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری استارت آپ “نوآوری در بسته بندی عناب و فرآورده‌ های آن”

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، جلال الدین صادقی، به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: هدف از برگزاری این رویداد، دریافت ایده‌های خلاقانه و نوآورانه برای ایجاد ارزش افزوده از طریق بسته بندی عناب، توجه به موضوع بسته بندی عناب به عنوان یکی از چالش‌های اصلی در ارائه این محصول به بازارهای داخلی و خارجی با هدف تجاری‌ سازی ایده‌های واصله به این رویداد است.

وی ادامه داد: با حمایت این رویداد از ایده‌های برتر در بسته بندی عناب و فرآورده‌های عناب و ورود این ایده‌ها به چرخه تولید، زمینه‌های جدیدی برای سرمایه گذاری و خلق ثروت از عناب به وجود خواهد آمد.

صادقی بیان کرد: این رویداد یک روزه با محوریت بسته بندی عناب و در موضوعات بازار پسندی، حفظ کیفیت و ماندگاری، طراحی بسته بندی صادراتی، بسته بندی سالم و زیست سازگار، خلاقیت و نوآوری در طراحی بسته بندی و همچنین صنایع دستی و المان‌های فرهنگی در بسته بندی، نوآوران و پژوهشگران این عرصه را برای ارائه بهترین بسته بندی با تاکید بر حفظ ماندگاری و کیفیت به همراه توجه به بازار پسندی و مارکتینگ به چالش خواهد کشید.

وی تصثریح کرد: توجه به معیارهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در ارائه ایده نوآورانه باید برای طراحی بهترین بسته بندی توسط شرکت‌کنندگان این رویداد مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: علاوه بر حمایت از ایده‌های برتر شامل استقرار در مرکز نوآوری و شکوفایی عناب جهاد دانشگاهی استان، حمایت از تجاری‌سازی ایده‌های برتر، حمایت از ثبت مالکیت فکری ایده‌های برتر و معرفی این ایده‌ها به صنایع مرتبط، به تیم‌های برگزیده اول تا سوم به ترتیب مبلغ ۴، ۳ و ۲ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود.

صادقی تصریح کرد: صاحبان ایده های مرتبط می‌توانند تا ۱۳ خرداد، ایده های خود را با مراجعه به لینک https://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/420/annab ثبت و در این رویداد شرکت کنند.

وی ضمن تشکر از مساعدت ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، یادآور شد: این رویداد با حمایت بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی، پارک علم و فناوری استان، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بیرجند، سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری استان، مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاد دانشگاهی (بیرناب)، شرکت محصولات غذایی امیرجان و شرکت زرین برگ خاوران در ۲۶ خرداد ماه با داوری ایده‌های واصله به دبیرخانه رویداد برگزار و در پایان ایده‌های برتر بر اساس نظر داوران معرفی می‌شوند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.