×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایجاد رشته گیاهان دارویی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، دکتر ایرج نیک‌ پی در خصوص بازدید از مرکز تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی لرستان، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از اهداف ما گسترش رشته‌های تحصیلی در مراکز وابسته و فعال دانشگاه جامع علمی کاربردی بوده که در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای انجام دادیم.

وی تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان دارای قابلیت و پتانسیلی همچون مرکز تحقیقات گیاهان دارویی بوده و باید از آن استفاده کرده تا بتوانیم رشته گیاهان دارویی را در این مرکز ایجاد کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با بیان اینکه مرکز تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی لرستان ظرفیت و پتانسیل خوبی در استان به شمار می‌آید، خاطر نشان کرد: باید بسترسازی در این مرکز ایجاد شده تا علاقمندان به رشته‌های گیاهان دارویی از آن بازدید کرده و مشتاق به این رشته شوند.

نیک‌ پی اضافه کرد: با آشنا شدن علاقمندان، قطعا گرایش بیشتری برای رشته‌های کشاورزی و ایجاد آنها به‌ خصوص گیاهان دارویی در استان پیدا می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در خصوص اینکه رشته گیاهان دارویی مهرماه امسال در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان ایجاد خواهد شد؟ اظهار کرد: تمام سعی ما بر این است که این رشته در این مرکز ایجاد شود چون قابلیت خوبی وجود دارد. با مرکز نیز صحبت‌هایی انجام داده‌ایم و خوشبختانه استقبال کرده‌اند.

وی عنوان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان از لحاظ دانشجو پذیری بسیار خوب هست و انتظار داریم جهاد دانشگاهی نیز در حوزه پژوهش و کارآفرینی به این مرکز کمک‌های بیشتری کند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.