×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه زراعت گیاهان دارویی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مهندس محمود حجتی در بازدید از مزرعه الگویی تولید گیاهان دارویی (با تولید گل محمدی، آویشن، بیدمشک و گونه های سازگار)در فیروزکوه خطاب به مدیران سازمان ها و معاونت های مرتبط اظهار داشت:پشتیبانی و حمایت های لازم از متقاضیان و سرمایه گذاران برای تسهیل و تسریع در توسعه زراعت گیاهان دارویی ضروری است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که امور باید به گونه ای تمهید شود که رنجیره تولید تا محصول نهایی به طور همزمان ایجاد و توسعه یابد،تصریح کرد:با توجه به قابلیت منحصر به فرد کشور در اقلیم و تنوع گیاهان دارویی و مرتعی، ایران ظرفیت بسیار بالا و مغفولی برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار دارد.

حجتی تاکید کرد: تولید سالم و ارگانیک گیاهان دارویی با رویکرد صادراتی با توجه به تقاضای روز افزون این محصولات در مصارف غذایی و نوشیدنی، دارویی و بهداشتی درجهان، ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: زمینه بازدید سرمایه گذاران ، کارشناسان و متقاضیان از این مزرعه الگویی و نمونه باید فراهم شود.

وزیر جهاد کشاورزی به همراه معاونان امور باغبانی، امور دامی ، مدیرکل امور استان ها و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی از تعدادی از طرح ها و پروژه های بخش کشاورزی در شهرستان های فیروزکوه و دماوند بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.