×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محمدرضا کریمی فرزقی،تاسیس فرهنگسرای سلامت را در شهرداری گامی موثر دانست و افزود: امروزه این مجموعه با عزمی راسخ و تیمی علمی آمده‌اند تا جهت بهبود سلامت شهروندان گام بردارند.

عضو هیات علمی اتحادیه گیاهان دارویی مشهد ادامه داد: کمیته پژوهشی موسسه که وابسته به معاونت پژوهشی نمایندگی استان خراسان ۵ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است کاملا در راستای تحقق اهداف پژوهشی موسسه گام برداشته است.

وی تصریح کرد: امروز این کمیته با داشتن ۱۰۳ عضو رسمی و ۳۵ عضو افتخاری و ارایه و تدوین ۴۳ مقاله و گزارش علمی در عرصه‌های داروسازی طب سنتی اسلامی، پزشک طب سنتی اسلامی و درمان بیماری‌ها در طب سنتی رتبه نخست را در شرق کشور کسب کرده است.

کریمی فرزقی با بیان اینکه اولین سمینار کارگاه روش پژوهش در طب سنتی اسلامی کشور در حوزه فضای سایبر و کتابخانه‌ای با همکاری انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران و موسسه تحقیقات حجامت ایران برگزار شد، خاطرنشان کرد: این اقدام مشهد را به کسب رتبه نخست پژوهش برتر در استفاده از شیوه‌های جدید در کشور سوق داد.

مدیر کل موسسه تحقیقات حجامت ایران در خراسان رضوی تدوین نخستین سند چشم‌انداز پژوهش کاربردی طب سنتی اسلامی را اولویت اصلی کمیته در سال ۹۲ خواند و افزود: امیدواریم سال آینده مشهد قطب اشتغالزایی بر مبنی پژوهش کاربردی در کشور باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.