×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری نخستین رویداد فرآوری سنجد در شاهرود

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری فارس، رویداد «به توان برکت» با هدف شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی در حوزه فرآوری سنجد در روستای گلستان بخش بسطام شهرستان شاهرود با حضور تعدادی شرکت‌کننده در سه بخش فرآورده‌های خوراکی، دارویی- درمانی و آرایشی- بهداشتی برگزار شد.

ابوطالب جلالی، فرماندار شهرستان شاهرود در این رویداد بر حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی تأکید و از دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد قدردانی کرد.

 

سیدسامان میرباقری، مسؤول بنیاد برکت استان سمنان نیز در این رویداد بر حمایت از طرح‌های اشتغال‌آفرینی در حوزه‌های مختلف در راستای افزایش تولید توسط این بنیاد تأکید کرد.

در این رویداد سه طرح اسانس و عطر سنجد، دمنوش شکوفه سنجد و روغن سنجد به‌عنوان طرح‌های برتر شناخته شد و از فعالان اقتصادی و کارآفرینان روستایی در زمینه سنجد نیز تجلیل به عمل آمد.

حامد احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان نیز گفت: طرح‌های برتر پس از طی کردن مراحل مطالعاتی و آزمایشگاهی و دریافت مجوزهای لازم توسط بنیاد برکت مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی افزود: این رویداد با همکاری دهیاری روستای گلستان، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود و بخشداری بسطام، اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان، بنیاد برکت استان برگزار شد.

این رویداد با حضور اعضای شورای اسلامی روستای گلستان بخش بسطام شهرستان شاهرود و سایر مسؤولان محلی برگزار شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.