×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انجام اقداماتی در راستای احیای مزرعه گل‌محمدی شهرداری طاقانک

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایمنا، شهردار طاقانک با بیان اینکه مزرعه گل‌محمدی شهرداری احیا شده است، گفت: امیدوارم گیاهان کاشته شده در مزرعه سال جاری به گل‌دهی برسد و زمینه برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی بیشتر فراهم شود.
داوود امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایرادهای طرح جامع و تفصیلی شهر طاقانک با متولیان امر مطرح شده و مکاتبات انجام شده در حال پیگیری است.
وی افزود: به منظور افزایش محدوده شهر در طرح جامع و تفصیلی و تغییر کاربری، پس از اخذ مجوز تبصره یک ماده یک، جهاد کشاورزی وارد کارگروه راه‌وشهرسازی می‌شود و چنان‌چه تغییر کاربری در این مرحله تأیید شود، پرونده وارد کمیسیون ماده پنج استان خواهد شد و پس از آن به شهرداری ابلاغ می‌شود.
امیری با بیان اینکه کارکنان اداری و خدماتی شهرداری اقداماتی در راستای احیای مزرعه گل‌محمدی انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: این مزرعه در گذشته کشت شده است، اما به مدت سه سال رها شده بود. این مزرعه ۲.۲ هکتار مساحت دارد و ۵۰۰ نهال گل محمدی در آن کاشت شده است.
وی ادامه داد: امیدوار هستم گیاهان کاشته شده در مزرعه سال جاری به گل‌دهی برسد و زمینه برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی بیشتر فراهم شود.
شهردار طاقانک گفت: سال گذشته در ضلع جنوب‌شرقی شهر و در زمین واگذاری شده به مجتمع تفریحی رفاهی شهرداری، گیاهان دارویی همچون گل گاوزبان، مریم‌گلی و آویشن کاشت شد؛ درآمد حاصل از کاشت این گیاهان سال جاری پس از برداشت محصول در حوزه فضای سبز هزینه می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.