×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایجاد مرکز تحقیقات کشت دیم و گیاهان دارویی در دیلمان

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی، به نقل از خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از لاهیجان، مجید عاشوری در نشست هم‌اندیشی که با عنوان مدیریت پسماند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌گرفته به‌زودی مرکز تحقیقات کشت دیم و گیاهان دارویی در منطقه دیلمان افتتاح می‌شود. قطعاً این موضوع منجر به توسعه اقتصادی، علمی و گردشگری منطقه خواهد شد و مردم بومی از آثار آن نفع فراوانی خواهند برد.

وی افتتاح قریب‌الوقوع مرکز مشترک رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و پارک علم و فناوری را نیز یکی دیگر از تلاش‌های این واحد دانشگاهی برای اثرگذاری در جامعه هدف دانست و آن را فرصت مناسبی برای جوانان لاهیجانی در راستای ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و مسئله محور ذکر کرد.(بیشتر بخوانید)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان عنوان کرد: این واحد دانشگاهی بزرگ‌ترین مجتمع علمی، آموزشی و فرهنگی در شرق گیلان است. با توجه به فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام‌شده در مقایسه با سال گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش جذب دانشجو داشتیم و اکنون بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ دانشجو در واحد دانشگاهی لاهیجان در حال تحصیل هستند.

عاشوری ادامه داد: بر اساس سیاست‌های محول شده از سوی سازمان مرکزی موظفیم که به دانشگاه حل مسئله تبدیل شویم. دانشگاه علاوه بر رسالت خود که همان فعالیت در حوزه آموزش، پرورش، فرهنگ و علم است باید بتواند در حل مشکلات و مسائل جامعه پیرامون سهیم و در جامعه اثرگذار باشد. اکنون بیش از ۱۳۰ مشکل در شهرستان توسط محققان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان احصا و برای آن راهکار تعیین شده است. دانشگاه می‌تواند در حل این مشکلات به‌عنوان مشاور علمی ورود کرده و سهم خویش را در حل مشکلات ایفا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.