×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲ طرح صنعتی گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد بر مدار تولید

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حوزه گیاهان دارویی و بهداشتی دو طرح بزرگ صنعتی در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد به زودی وارد مدار تولید می‌شوند.
حسین کلانتری با بیان اینکه این طرح‌ها در مجموع با حجم سرمایه گذاری قریب به هزار میلیارد ریال به زودی وارد مدار می‌شوند، افزود: طرح صنعتی واقع در شهرستان بویراحمد تولید آزمایشی خود را آغاز کرده و بخشی از محصولات را نیز روانه بازار کرده است.
وی افزود: عملیات اجرایی طرح‌های عظیم پتروشیمی گچساران و دهدشت در دهه ۸۰ شروع شده بود، ولی به دلیل تزریق نشدن منابع مالی مناسب پیشرفت پیش بینی شده محقق نشده بود که با حمایت دولت به ویژه در طی چند سال اخیر با تزریق منابع مالی مناسب پیشرفت این پروژه‌ها شتاب گرفت و پتروشیمی گچساران با تزریق منابع مالی ۱۸ هزار میلیارد ریالی و منابع ارزی ۴۴۰ میلیون یورویی از پیشرفت کاری ۸۵ درصدی برخوردار است.
کلانتری اضافه کرد: عملیات اجرایی این طرح برای دو هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده و پتروشیمی دهدشت نیز بعد از سال‌ها توقف، در طی این دو سال شتاب خوبی گرفته و ۷۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.