×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرداخت تسهیلات برای توسعه کشت گیاهان دارویی در دیشموک

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی از کارآفرین برتر دیشموکی توسط نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در این بخش تجلیل شد.

اسفندیار مختاری مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در بخش دیشموک گفت: یکی از برنامه‌های این بنیاد حمایت از اجرای طرح‌های زود بازده و کارآفرینی است.

سرگرد مختاری با بیان اینکه بنیاد علوی از کارآفرینان برتر برای توسعه اشتغال حمایت می‌کند افزود: با توجه به مستعد بودن آب و هوا و همچنین اراضی بخش دیشموک برای کشت و توسعه گیاهان دارویی از طرح‌های در زمینه کشت گیاهان از جمله موسیر، کرفس و بیلهر با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌شود.

وی از افزایش توسعه کشت گیاهان دارویی از ۲ هکتار به ۷ هکتار در یکی از مزارع بخش دیشموک خبر داد و اضافه کرد: این مزرعه که در روستای ریزک از توابع بخش دیشموک واقع هست به عنوان یک مزرعه الگو پایلوت مزارع کشاورزی در بخش دیشموک انتخاب شده است.

مختاری ادامه داد: با اقدامات بنیاد علوی و حمایت این بنیاد کشاورزان بخش دیشموک برای کشت گیاهان دارویی با حمایت‌های ویژه به سمت کشت گیاهات دارویی ترغیب می‌شوند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.