×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید مکمل دارویی حاوی عصاره زردچوبه برای ارتقاء سیستم ایمنی بدن

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، کورکومین ماده مؤثره ریشه زردچوبه است که با دخالت در مسیرهای متعدد سلولی در بدن، از بین برنده قدرتمند رادیکال های آزاد و تنظیم کننده هوشمند سیستم ایمنی است. کورکومین با کاهش استرس اکسیداتیو می‌تواند مقاومت بدن را در مقابل تخریب سلولی در بافتهای مغز، سینه، روده و پروستات افزایش دهد. تحقیقات روی کورکومین نشان داده است که این ماده قادر است میزان قند خون را کنترل کند و باعث بهبود عملکرد کبد شود.

این خواص کم نظیر، باعث شده این ترکیب گیاهی، انتخابی عالی در پیشگیری از ابتلا و کمک به درمان بسیاری از بیماری‌ ها باشد ولی کورکومین به سرعت از خون دفع می شود و برای به دست آوردن نتایج درمانی باید مقادیر بیشتری از این ماده مصرف شود. فرمولاسیون نانویی این شرکت دانش بنیان که در مکمل “کورکدن” به کار رفته مشکل انحلال را حل کرده و اثربخشی کورکومین را در بدن افزایش می‌دهد.

مصرف “کورکدن” یک راه حل تنظیم کننده سیستم ایمنی بوده، محافظت از مغز و اعصاب، مفاصل، سلول‌ها، سیستم گوارش و کبد را بر عهده داشته و به بازسازی بافت‌ های تخریب شده کمک می‌کند و در عین حال ضد سرطان نیز است.

در این کپسول‌ های حاوی کورکومین از فناوری نانومایسل استفاده شده و فاقد مواد تراریخته است. این سافت ژل به صورت کپسول تولید شده و در حال حاضر از طریق داروخانه‌ های سراسر کشور قابل تهیه است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.