×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید نوشیدنی چای تخمیری و پروبیوتیکی کامبوچا

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، محصول این شرکت دارای خواص دارویی و گیاهی با طعم و مزه‌ای جدید است که ویژگی‌های آن دارا بودن انواع ویتامین‌ها و اسیدهای مفید بدن مانند اسید گلوکورونیک است که در درمان کبد چرب کمک می‌کند.

این نوشیدنی کاملاً ارگانیک بوده و هیچ مواد مضر نگهدارنده ندارد و به همین خاطر می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای نوشیدنی‌های صنعتی مضر موجود در بازار باشد.

نوشیدنی گیاهی تولید این شرکت فناور محصولی کاملاً جدید است و مشابه آن در بازار موجود نیست و قابل مقایسه با نوشیدنی‌هایی مانند نوشابه و عصاره مالت و آبمیوه موجود در بازار نیست، زیرا این نوشیدنی گیاهی، طی یک سری فرایندهای تخمیری توسط پروبیوتیک‌ها و مخمر و باکتری تولید می‌شود. این محصولات دارای انواع ویتامین‌ها مانند ویتامین ث، ویتامین‌های خانواده ب، انواع اسیدهای مفید مانند اسید گلوکورونیک است.

تیم تحقیقاتی این شرکت فناور توانسته مقدار اسید گلوکورونیک را در این نوشیدنی به دو برابر مقدار موجود در نوشیدنی‌های مشابه افزایش دهد.

این شرکت تقریباً با سرمایه‌ای ۲۵۰ میلیون تومان شروع به‌کار کرد که ۱۵۰ میلیون آن سرمایه شخصی و ۱۰۰ میلیون آن از تسهیلات پارک علم و فناوری گیلان تأمین شد.

دکتر عالیزاده، مدیر شرکت دراین خصوص گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و برای حل مشکلات تولید و حضور در بازار و افزایش سرمایه، از سوی پارک علم و فناری گیلان فردی به عنوان سرمایه‌گذار معرفی شد که با تلاش و حمایت‌های وی و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان در برهه‌ای حساس، سرمایه‌گذاری شد و باعث تسهیل شگرف در ادامه فعالیت شرکت شد.

وی افزود: اکنون می‌توان گفت حدود یک ونیم میلیارد تومان در این شرکت سرمایه‌گذاری داشتیم و توانستیم با این میزان سرمایه، خط تولید را بصورت کاملاً اتوماتیک و کاملاً بهداشتی راه‌اندازی کنیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.