×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۷ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید ۱۰ هزار تن گیاه دارویی در لرستان

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، چنگیز ابراهیمی گفت: در سال زراعی گذشته ۱.۶ میلیون تومان اعتبار برای تولید گیاهان دارویی در نظر گرفتند که از این رقم ۱.۳ میلیارد تومان برای تولید گیاهان دارویی به‌ویژه گل محمدی تخصیص داشتیم.
وی از تولید ۱۰ هزار تن گیاه دارویی در استان لرستان خبر داد و گفت: با همکاری جهاد دانشگاهی تولید گیاهان دارویی را در استان داشتیم و برای تولید این گیاهان در سال زراعی امسال نیز ۴۰۰ هکتار در نظر گرفتیم.
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی لرستان در خصوص طرح‌های ایجادی و معرفی شده به بانک‌های عامل استان نیز اظهار کرد: در مجموع ۳۹۲ طرح در قالب ۷۲۶ هکتار برای تولید گیاهان دارویی در استان به بانک‌های عامل معرفی کردیم.
ابراهیمی با بیان اینکه طرح‌های معرفی شده برای دریافت ۲۵ میلیارد تومان بوده است، گفت: بانک‌ها تنها پنج میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۷۴ هکتار از اراضی متقاضیان پرداخت کرده‌اند.
وی تاکید کرد: نیاز است بانک‌های عامل استان همکاری لازم را در پرداخت تسهیلات به متقاضیان داشته باشند تا بتوانیم حجم بیشتری از اراضی را به کشت گیاهان دارویی اختصاص و اجرایی کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.