×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۲۶ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری کارگاه آموزشی زعفران گلخانه‌ای (بدون خاک) در استان یزد

به گزارش شبکه خبری و آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، زارع با بیان اینکه مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی یزد با همکاری یکی از واحد‌های فناور مستقر در مرکز، کارگاه آموزشی کاشت زعفران بدون خاک را برگزار میکند، گفت: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در کارگاه‌ با مراجعه به آدرس اشکذر، خیابان امام خمینی (ره) روبروی بانک مسکن و یا با شماره تماس ۰۳۵-۳۲۷۲۷۶۹۳ تماس حاصل نمایند.
وی افزود: در این کارگاه آموزشی ۸ ساعته به علاقه‌مندان علاوه بر آشنایی با فرآیند کسب وکار در این زمینه مواردی از قبیل تنظیم نور و رطوبت، کوددهی، و اصول کاشت داشت و برداشت آموزش داده خواهد شد.
سرپرست معاونت مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی یزد گفت: یکی از برنامه‌های این مرکز برگزاری کارگاه‌های آموزشی با همکاری واحد‌های فناور مستقر در مرکز رشد اشکذر می‌باشد، در همین راستا با توجه ایجاد کارگاه نوآورانه کشت زعفران بدون خاک در این مرکز اقدام به برگزاری این کارگاه آموزشی نموده است.
درکاشت زعفران بدون خاک، زعفران در محیط بدون خاک با گل‌های شاداب و خوشبو به وسعت زیادی احتیاج ندارد و همچنین در یک فرصت دو ماهه به نتیجه می‌رسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.