×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
نشانه (لوگو) جدید شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی رونمایی شد

شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی

به اطلاع مخاطبین گرامی می رسانیم پس از بررسی های فراوان، نشانه (لوگو) جدید شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی که دارای مفاهیم مرتبط با صنعت تولید و فرآوری گیاهان دارویی است، رونمایی می شود. این نشانه که طرح کلی آن را در بالا مشاهده می فرمایید، دارای بخش ها و مفاهیم مختلفی است که هریک به شرح زیر می باشد:

بخش اول لوگوقسمت الف: در این قسمت دو برگ گیاه به عنوان نمادی از گیاهان دارویی و طبیعت سبز قرار گرفته است. همچنین این برگها به صورت بالارونده می باشند که مفهوم رشد، تعالی و سرزندگی را به ذهن متبادر می سازد.


.

بخش دوم لوگوقسمت ب: در این قسمت از نشانه، یک بالن ژوژه آزمایشگاهی به رنگ سفید قرار گرفته است که نمادی از فعالیت علمی و تحقیقاتی می باشد. بالن ژوژه در کارهای آزمایشگاهی به منظور نگهداری و بررسی های علمی بر روی مایعات همچون عصاره های گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد.


.

بخش سوم لوگوقسمت ج: در این قسمت دو موج سبزرنگ به کار رفته است که دارای دو مفهوم است. مفهوم اول با توجه به اینکه این دو موج در کف بالن ژوژه اشاره شده در قسمت ب می باشد، نمادی از مایعی سبزرنگ (اسانس یا عصاره) در این بالن ژوژه است. مفهوم دوم آن نیز اشاره به مزارع وسیع گیاهان دارویی دارد که نمایی دور از آن نشان داده شده است.

همچنین طرح کلی این نشانه به صورت یک قطره در حال چکیدن طراحی شده است که نمادی از پیدایش قطرات زیبای اسانس در اثر عملیات استخراج از گیاهان دارویی می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.