×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عرقیات گیاهی برای رفع مشکلات و بیماریهای عید نوروز

خوردن خوراکی ها و غذاهای مختلف و به طور کلی پرخوری باعث شکم درد و نفخ شکم می شود که اکثریت مردم در تعطیلات با آن مواجه می شوند.

– عرق بید مشک: افرادی که افسردگی دارند می توانند از عرق بید مشک استفاده کنند، عرق بیدمشک نشاط آور است و شادابی شما را افزایش می دهد.

– عرق رازیانه: از این عرق برای درمان نفخ استفاده می شود، اما به دلیل تداخل در هورمون های مردان استفاده از این عرق برای مردان توصیه نمی شود.

– عرق دارچین: افرادی که مشکلات کبدی دارند می توانند برای رفع دردهای کبد از عرق دارچین استفاده کنند که در کنار این فایده در تاثیر کاهش نفخ شکم موثر است.

– عرق بهارنارنج: این عرق مانند بیدمشک برای افراد افسرده بسیار مفید و نشاط آور است و افرادی که از افسردگی رنج می برند می توانند از این عرق استفاده کنند.

– عرق کاهو: عرق کاهو خواب آور است و طبع سرد دارد و برای افرادی که ناراحتی تنفسی خلط سینه و سینوزیت دارند گزینه بسیار مناسبی است.

– عرق زنجبیل: یکی از مشکلاتی که عده زیادی در سفر با آن مواجه هستند تهوع است، این عرق بهترین گیاه برای درمان این مشکل است، هم چنین در سفر می توانید از قرص های زنجبیل هم استفاده کنید.

نکته: قبل از خرید عرقیات توجه کنید حتما نوع مرغوب آن را خریداری کرده و به تاریخ انقضای آنها دقت کنید زیرا اگر مدت زیادی از ساخت آنها گذشته باشد اثر چندانی را ایجاد نمی کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.