×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی در راستای تقویت علمی دانشجویان رشته گیاهان دارویی و همچنین افزایش شناخت و آگاهی عمومی نسبت به گیاهان دارویی، اقدام به انتشار جزوه شناسایی مهمترین گیاهان دارویی ایران می نماید.

در فصل های ابتدایی این جزوه مباحثی درباره کلیات علم گیاهان دارویی شامل شناخت گیاهان دارویی، طبقه بندی گیاهان دارویی، طبقه بندی ترکیبات مؤثره گیاهان دارویی، اصول کاربرد گیاهان دارویی، طرز ساخت داروهای گیاهی، روشهای استخراج مواد مؤثره گیاهان دارویی، دستور ساخت انواع تنطور، پماد، کرم، کپسول، پودر و …. از گیاهان دارویی به شما ارائه می شود.

در ادامه نیز مهمترین گیاهان دارویی ایران به شما معرفی شده و برای هریک از آنها خصوصیات گیاهشناسی، ترکیبات شیمیایی، اثرات درمانی و نحوه مصرف آنها ذکر شده است.

همچنین ارائه برخی آمارها از گیاهان دارویی و صنعتی مراتع ایران همراه با نام علمی و خانواده آنها و معرفی برخی از مهمترین گیاهان سمی موجود در مراتع ایران از بخشهای دیگر این جزوه می باشد.

این جزوه هم اکنون با ۸۰ صفحه و حجم ۴۲۵ کیلو بایت برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.

قیمت دانلود این جزوه هزار تومان می باشد که درآمد حاصل از آن صرف ارائه خدمات بهتر به شما در شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی خواهد شد.

این جزوه برای دانشجویان رشته های گیاهان دارویی، علاقمندان به طب سنتی و خانگی، پزشکان، داروسازان، متخصصان شیمی دارویی، مرتعداری، جنگلداری، کشاورزان و متخصصان رشته های کشاورزی، عطاران و سایر علاقمندان به گیاهان دارویی مفید می باشد.

همچنین می تواند بعنوان منبعی بسیار عالی برای شرکت در کنکور رشته گیاهان دارویی در مقطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مورد استفاده قرار گیرد.

 

  1. م

    تشکر ممنون

  2. مظاهر

    خیلی عالی بود

  3. داننده

    ok
    thank yuo for this

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.