×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای بخشی از سند گیاهان دارویی و طب سنتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: وظیفه شورای انقلاب فرهنگی سیاست‌گذاری در حوزه علم و فناوری، فرهنگ و مسائل اجتماعی است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری استانی است که به لحاظ علم و فناوری ظرفیت بالایی دارد که اگر از این پتانسیل‌ها استفاده نکنیم به این استان ظلم می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی سندی به نام گیاهان دارویی و طب سنتی که اتفاقاً زمینه رشد و پرورش آن‌ها در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، دیده شده است، می‌توان بخشی از این سند را در این استان اجرایی کرد و ستاد اجرایی این سند که در معاونت علمی ریاست جمهوری قرار دارد حتماً باید با شهرکرد ارتباط وسیعی پیدا کند.

خسروپناه عنوان کرد: چون همه دانشگاه‌های معتبر کشوری در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند می‌توان از ظرفیت نخبگان آن‌ها برای حکمرانی علم، فناوری و آموزش عالی استفاده کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین چهارمحال و بختیاری استانی فرهنگی است، تاریخ و تمدن این استان به قبل از ورود اسلام به ایران بازمی‌گردد و مردم این دیار همیشه با شجاعت و فرهنگ بودند که با پذیرش اسلام این فرهنگ مضاعف شده است.

 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری هم به لحاظ فرهنگ اسلامی و سنتی و هم به سبب فرهنگ انقلابی زمینه رشد و بالندگی خوبی دارد، بعد از بازدید از ظرفیت‌های فرهنگی استان و دیدار با مسؤولان استانی مراتب درخصوص ظرفیت‌های استان در جلسات مختلف در اختیار وزرا قرار داده می‌شود تا به پیشرفت آن کمک کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.