×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجتمع عرقیجات خطه شمال در استان مازندران تاسیس می شود

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از سایت تحلیل بازار، رضا حسن نتاج رودباری درباره ساخت مجتمع عرقیجات خطه شمال کشور در بابل گفت: ساخت این کارخانه از دو سال قبل شروع شد و با توجه به بضاعت مالی نتوانستیم تاکنون تکمیل کنیم.

وی با اظهار اینکه در این مجتمع محصولات ارگانیک و سالم تولید می شود، گفت: ساخت این کارخانه و توسعه صنایع تبدیلی سبب می شود تا محصولات کشاورزی و گل محمدی فرآوری شود.

وی با اظهار اینکه اکنون از شاخ بریده و پیاز گل نرگس بهره برداری می شود، گفت: در سال ۹۸ از بستر باقیمانده زمین باغ محمدی گل نرگس کشت شد و پیش بینی می شود سالانه ۳۰۰ هزار گل نرگس برداشت شود.

وی با عنوان اینکه درآمد کشاورزان روستا بیشتر در فصل برداشت برنج و مرکبات بود، افزود: کشت گل محمدی و نرگس سبب شد تا درامد کشاورزان منطقه به سه فصل افزایش یابد و در ماه اردیبهشت برداشت گل وگلابگیری و در فصل پاییز برداشت مرکبات و فصل زمستان گل نرگس برداشت می شود.

وی با اظهار اینکه بیش از ۲۰۰ نوع گیاه دارویی از جمله گزنه، نعناع، شوید و غیره در شهرستان کشت می شود، گفت: برخی از مواد اولیه را به وسیله بانوان روستایی از طبیعت منطقه تهیه می کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.