×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ظرفیت مناسب چهارمحال و بختیاری برای تولید گیاهان دارویی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری مهر، غلامعلی حیدری ظهر سه شنبه در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با مدیریت جهادی و هم افزایی می‌توان نرخ بیکاری را مهار کرد، گفت: در این راستا باید هماهنگی و هم افزایی در بین دستگاه‌های دولتی به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه باید نیروهای ماهر و آموزش دیده در استان تربیت شود، اظهار کرد: ایجاد زیر ساخت‌ها در حوزه اشتغال زایی از اهمیت بالایی برخوردار است که در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مسئولان باید اعتبارات را جذب و مانع از برگشت آن شوند.

حیدری با بیان اینکه جذب سرمایه گذار باید بر اساس سند آمایش سرزمینی انجام گیرد، ادامه داد: مشوق‌هایی برای سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری باید در نظر گرفته شود.

وی به واحدهای صنعتی راکد اشاره کرد و گفت: علت توقف تولید در این واحدها مشخص و راهکارهای مناسب برای بازگشت به کار این واحدهای صنعتی باید تعیین شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های گردشگری زیادی است، مطرح کرد: با استفاده از فضای مجازی و بسترهای بازاریابی الکترونیکی می‌توان این ظرفیت‌های را به جامعه معرفی کرد و موجب رونق اقتصادی استان شد.

حیدری صادرات را عامل دیگر در رونق اقتصادی چهارمحال و بختیاری دانست و اعلام کرد: در این راستا باید اقدامات جدی صورت گیرد.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در تولید گیاهان دارویی ظرفیت مناسبی دارد که باید زنجیره تولید در این حوزه تکمیل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.