×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۷ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در قزوین

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، نهاده، تجهیزات باغبانی، سوغات و صنایع دستی در قزوین خبر داد.
احمد خورگامی با اعلام این خبر، افزود :این نمایشگاه به منظور آشنایی با انواع گیاهان مناسب آپارتمان،برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ، ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه، سوغات و هدایا است.
وی اظهار داشت: نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی،سوغات،صنایع دستی و هدایا از ۱۳ تا ۱۷ تیرماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.
خورگامی تصریح کرد: مشارکت کنندگان از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی،  گیلان ، زنجان، قزوین،کردستان ، همدان ،البرز،کرمانشاه، مرکزی، قم، تهران ،کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، فارس، خوزستان،کرمان، بروجرد، گلستان و مازندران محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
این مسوول ادامه داد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توان به ایجاد فرصتی مناسب برای دوستداران گل به منظور آشنایی با انواع گیاهان و گل مناسب آپارتمان و همچنین آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر اشاره کرد
وی یادآور شد: انواع گل و گیاه آپارتمانی ،باغچه ای و تزئینی، انواع ادوات باغبانی شامل نهاده ها،کود، سم و تجهیزات باغبانی، انواع قلم زنی، خاتم کاری، حصیربافی، صنایع چوبی شمال، چاقو، میناکاری، زیورآلات سنتی، انواع دکوری، سفال و پارچه از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.
خورگامی اضافه کرد: این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.