×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برپایی نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در استان اصفهان

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و ششمین نمایشگاه تخصصی تشریفات و تسهیلات ازدواج، دو نمایشگاهی هستند که به صورت همزمان طی روزهای ۲۸ اردیبهشت تا یکم خردادماه در اصفهان برپا می‌شوند.
این دو نمایشگاه که به صورت مشترک در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شوند، در مجموع میزبان ۷۰ شرکت از استان‌های مختلف کشور خواهند بود تا به ارائه توانمندی‌ها و جلوه‌های زیبای فعالیت‌های خود برای مخاطبان عمومی و علاقمندان بپردازند.
نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع برپا می‌شود و میزبان ۳۷ شرکت از سه استان اصفهان، تهران و مرکزی خواهد بود. این شرکت‌ها زیباترین گل‌ها، گیاهان، محصولات دارویی گیاهی و همچنین گل‌های آپارتمانی را به نمایش می‌گذارند تا مردم اصفهان در اردیبهشت زیبا، میهمان عطر و بو و رنگ گل‌های جذاب بهاری شوند.
نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و ششمین نمایشگاه تخصصی تشریفات و تسهیلات ازدواج طی روزهای ۲۸ اردیبهشت تا یکم خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برپا می‌شوند و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به بازدید از آنها بپردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.