×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فاز نخست دهکده گیاهان دارویی گالیکش افتتاح می شود

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، دکتر پور عابد در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از دهکده گیاهان دارویی استان گلستان‌ در گالیکش با اشاره به اینکه این پروژه یک مگاپروژه در شرق استان‌گلستان است، اظهار کرد: برای توسعه و تکمیل این پروژه مهم و کاربردی بدون شک نیازمند حمایت و همراهی همه مدیران استانی و شهرستانی هستیم.

وی با بیان اینکه در جلسه با استاندار محترم گلستان و فرماندار گالیکش تفاهمات خوبی حاصل شد، افزود: در صورت حمایت استانی ما نیز حدود ۳۵ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تزریق خواهیم کرد.
معاون پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی کشور با تاکید بر اینکه فاز نخست پروژه دهکده گیاهان دارویی گلستان در ۱۶ مرداد امسال همزمان با سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: در این فاز در کنار ساختمان اداری، گلخانه شماره یک، مزرعه نمایشی و سوله فرآوری به بهره برداری می رسد.
پورعابد با اشاره به لزوم تکمیل زیرساخت های دهکده گیاهان دارویی از جمله آب، برق و گاز، تصریح کرد: هر قدر سرعت ایجاد زیرساخت ها افزایش یابد جهاددانشگاهی نیز با سرعت بیشتری برای اجرای طرح های فناورانه خود اقدام خواهد کرد.
وی این پروژه را یک طرح فناورانه با پیوست های توسعه ای، گردشگری و ترویجی دانست و ادامه داد: در صورت تکمیل زنجیره تولید در این پروژه می تواند این منطقه را متحول کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.