×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
گزارشی از کارخانه فرآوری گیاهان دارویی گچساران

به گزارش  شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری فارس، روانبخش دیهیم فرماندار گچساران در بازدید از کارخانه فرآوری گیاهان دارویی اظهار کرد: کارخانه فرآوری گیاهان دارویی این شهرستان بسته بندی مرکبات و دیگر محصولات تولیدی کشاورزان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت کارخانه گیاهان دارویی در ایجاد اشتغال و رونق این شهرستان بسیار تاثیرگذار است، گفت: این کارخانه با زیر بنای چهارهزار و ۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع در دست ساخت است.

فرماندار گچساران تصریح کرد:با بهره برداری از این طرح ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و یک‌هزار نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

دیهیم عنوان کرد: پروژه کشت گیاهان دارویی در منطقه سربیشه به منظور ترویج الگوی کشت در مهرماه ۹۶ به تصویب رسید و در سال ۹۷ با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال در دستور کار شرکت هربی فارمد قرار گرفت.

وی افزود: اجرای این طرح موجب افزایش تولید، رونق و اشتغال در روستاهای شهرستان خواهد شد.

فرماندار گچساران ابراز کرد: گیاهان دارویی تولید شده توسط کشاورزان در این کارخانه فرآوری می‌شود که این امر به رونق اقتصاد و اشتغالزایی و افزایش بهره‌وری گیاهان دارویی در استان کمک می‌کند.

دیهیم افزود: در مرحله اول کارخانه گیاهان دارویی در قالب تولید عصاره، اسانس و بسته بندی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت کارخانه گیاهان دارویی در راستای ایجاد اشتغال و رونق این شهرستان بسیار تاثیرگذار است، یادآور شد: در راستای توسعه تولید گیاهان دارویی و تسریع در روند اجرای این کارخانه، بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.