×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محصول فناورانه ایرانی برای دفع سموم از بدن دام

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به قل از ایسنا، هاله فرسادپور، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان فعال در حوزه  تولید داروهای دامی با بیان اینکه استفاده از داروی گیاهی برای حیوانات از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: گیاهان معطر و دارویی، عصاره‌ها و اسانس‌های گیاهی نیز مانند داروهای شیمیایی می‌توانند اثر بالایی در بهبود بیماری‌های حیوانات خانگی داشته باشند. محلول خوراکی این شرکت یکی از داروهای تولیدی ما است که برای دام و حیوانات خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: این محلول گیاهی به گونه‌ای فرموله شده که عناصر و ترکیبات مختلف آن اثرات درمانی یکدیگر را تشدید و تقویت می‌کنند. این محلول با افزایش حجم ادرار حیوان، از ایجاد رسوبات و سنگ کلیوی و مثانه پیشگیری کرده و به سهولت دفع آنها کمک خواهد کرد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، فرسادپور با بیان اینکه در فرمولاسیون این محلول از گزنه استفاده شده است، گفت: این گیاه برای رفع التهاب مجاری ادرار، درمان عفونت‌های ادراری و به عنوان ماده‌ای ادرارآور برای دفع سریع مواد سمی از بدن حیوانات کارآمدی خود را به اثبات رسانده است. ترکیبات خاص موجود در عصاره‌ گزنه، به درمان انواع بیماری تنفسی همچون تب یونجه، آسم و انواع حساسیت‌ های فصلی حیوان کمک می‌کند.

به گفته وی این گیاه دارویی، منبعی غنی از ویتامین‌ها، بتاکاروتن و سایر کاروتنوئیدها است و می‌تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان و ضد استرس عمل کند و کارآمدی سیستم ایمنی بدن را افزایش دهد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان یکی از مهمترین کارکردهای این محلول را کاهش التهابات و عفونت‌های مجاری ادراری حیوانات خانگی عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از این دارو در رفع عارضه‌های التهابی، موثر خواهد بود و سبب بهبود عملکرد کلیوی حیوان می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.