×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فیتوتراپی بیماری های تنفسی

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، در این وبینار که با سخنرانی دکتر فراز مجاب، استاد دانشکده داروسازی و عضو انجمن علمی متخصصین علوم دارویی ایران، برگزار شد، به گیاهان دارویی موثر بر بیماری های تنفسی پرداخته شد.

وی در این وبینار در حوزه گیاه درمانی بیماریهای تنفسی  درخصوص تحریک کننده های سیستم ایمنی، فرآورده هایی جهت سرفه و سرماخوردگی، فرآورده های بینی و سایر فرآورده های مربوط به سیستم تنفسی،توضیحاتی را ارائه داد.

این عضو انجمن علمی در ادامه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی موثر بر تحریک سیستم ایمنی و بیماری های مربوط به سیستم تنفسی را برشمرد که از این گیاهان می توان به سرخارگل، شیرین بیان، قارچ گانودرما، آلوئه ورا ، زردچوبه، اکالیپتوس، آویشن باغی ،مورد، بابونه، نعناع فلفلی، شیرین بیان و بنفشه اشاره کرد.

گفتنی است، در این وبینار که دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید، آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

مخاطبان این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصان طب سنتی بودند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزش های مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزار شده ودر انتهای برنامه فایل پاورپوینت ارایه شده و فیلم ضبط شده برنامه نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

در پایان، شرکت کنندگان دوره به مدت ۷۲ ساعت فرصت داده شد تا در آزمون آنلاین پایان دوره شرکت کنند و با پاسخ صحیح به ۷۰ درصد سوالات بتوانند امتیاز بازآموزی دوره را کسب نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.