×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت دولت از کشت و فرآوری گیاهان دارویی در اراضی شیبدار

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری تسنیم،  محمدمهدی برومندی پیش از ظهر امروز در بازدید از باغات و گلخانه‌های اردبیل اظهار داشت:  دولت از کشت و فرآوری گیاهان دارویی و نیز احداث یاغ در اراضی شیبدار کشور با اختصاص اعتبارات ملی حمایت می‌کند که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: شهرستان خلخال در فضای گلخانه و انتقال کشت‌های آب‌بر در استان جایگاه نخست را دارد که به همین منظور استفاده از ساز و کارهای علمی اولویت اساسی است که استفاده از آخرین یافته‌های علمی از اهم برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی استان است.

معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: احداث شهرک‌های گلخانه‌ای در مناطق مستعد همچون شهرستان خلخال در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور فراخوان برای واگذاری و شروع عملیات احداث شهرک گلخانه‌ای در این شهرستان محقق شده که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

برومندی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین اعتبارات لازم برای توسعه باغات کشور اولویت اساسی بوده تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را برده و به اهداف خود در راستای تحقق اهداف مورد نظر برای توسعه بخش کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: استان اردبیل دارای قابلیت‌های فراوانی در بخش کشاورزی و باغی است که درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود مشکلات موجود را رفع و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع جزو اولویت‌های اساسی و مهم مطرح است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.