×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نیوزیلند مقصد جدید عصاره زعفران فرآوری شده ایرانی

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی،‌علی اصغر ساعدی مدیر فروش شرکت دارویی زردبند از صادرات جدید عصاره زعفران به کشور نیوزیلند خبر داد و گفت: پس از کسب توفیق در صادرات عصاره زعفران به کشورهای آلمان، سوئیس، فرانسه و کانادا خوشبختانه طی سلسله ارتباطاتی که با طرف تجاری خود در نیوزیلند داشتیم سرانجام عصاره تولید شده مورد تایید قرار گرفته و به این کشور ارسال شد.

عصاره صادر شده به این کشور در صنعت نوشیدنی استفاده می شود و در قالب آب طعم دار زعفرانی تولید و عرضه می شود. وی در خصوص مشخصات عصاره زعفران زردبند اعلام کرد: عصاره زعفران تولید شده در شرکت دارویی زردبند حاصل چندین سال تلاش همکاران در شرکت زردبند بوده که استاندارد شده بر اساس سافرانال می باشد و در کیفیت های مختلفی جهت استفاده در محصولات دارویی، بهداشتی و غذایی کاربرد دارد. عصاره زعفران تا سال ۱۳۹۰ از کشور فرانسه وارد ایران می شد که با تولید آن در ایران در سال های گذشته نه تنها نیاز شرکت های ایرانی برآورده شده است بلکه صادرات آن نیز انجام شده است.

ساعدی در پایان عنوان کرد: شرکت دانش بنیان زردبند هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد اولیه گیاهی و طبیعی در کشور، که کیفیت محصولات خود را حاصل نظارت دقیق و علمی بر تمامی مراحل تولید، از انتخاب و کشت بذر مناسب تا روش‌های بهینه فرآوری می‌داند، همچنان متعهد به بهبود مستمر کیفیت، برای بهبود کیفیت محصولات ایرانی و گشودن افق‌هایی تازه در صادرات غیر نفتی کشور است.

 

  1. محدثه رسولی

    تبریک به شرکت زردبند و جناب آقای گرجی. روح مرحوم دکتر امید بیگی شاد.
    آرزوی موفقیت بی از پیش دارم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.