×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
داروخانه آنلاین درمانگیاه؛ خرید آسان دارو های گیاهی و طبیعی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، داروخانه آنلاین درمانگیاه یک پایگاه اینترنتی به آدرس www.Darmangiah.com است که با مجوز فروش اینترنتی محصولات داروخانه ای از سازمان غذا و دارو، اقدام به ارائه توضیحات کامل درباره آشنایی با انواع داروهای گیاهی و گیاهان دارویی و همچنین فروش اینترنتی این محصولات نموده است.

درمانگیاه توسط تیم تخصصی متشکل از داروساز، پزشک و متخصص گیاهان دارویی که از اساتید دانشگاه در این رشته می باشند مدیریت می شود و تلاش دارد اطلاعات دقیق، علمی و به روز درباره هر داروی گیاهی و گیاهان بکار رفته در آن را بصورت کامل در اختیار مخاطبان خود بگذارد.

نام تجاری درمانگیاه با ترکیب واژگان درمان ، گیاه و درمانگاه ایجاد گرفته شده و به درمان بیماری ها با گیاهان اشاره دارد.

نکته جالب درباره این داروخانه اینترنتی آن است که تمام محصولات آن فقط محصولات گیاهی هستند و از داروها و محصولات شیمیایی و غیرگیاهی در این داروخانه آنلاین خبری نیست.

در درمانگیاه، علاوه بر داروهای گیاهی، هر محصول دیگری هم که از فرآورده های گیاهان دارویی بوده و یا به هر نحوی با این گیاهان دارویی در ارتباط باشد، به شما ارائه می شود. این محصولات شامل محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی، روغن های گیاهی، عطر و خوشبو کننده های گیاهی، کتابها و جزوه های مرتبط با گیاهان دارویی و طب سنتی، دستگاه های خانگی عرق گیری و فرآوری گیاهان دارویی، گیاهان دارویی ضدعفونی شده و استاندارد در بسته بندی های بهداشتی و … می باشند.

آشنایی با برخی از محصولات درمانگیاه

همانطور که گفته شد، در درمانگیاه محصولات مختلفی ارائه می شود که در این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، به منظور آشنایی شما با برخی از این داروهای گیاهی، به چند مورد از محصولات موجود در داروخانه آنلاین درمانگیاه که برای کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا و تقویت سیستم ایمنی کاربرد دارند اشاره می کنیم:

همانطور که گفته شد، در درمانگیاه محصولات مختلفی ارائه می شود که در این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، به منظور آشنایی شما با برخی از این داروهای گیاهی، به چند مورد از محصولات موجود در داروخانه آنلاین درمانگیاه که برای کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا و تقویت سیستم ایمنی کاربرد دارند اشاره می کنیم:

شربت دایان ایمیون

شربت دایان ایمیون یک محصول گیاهی تولید شده از عصاره های گیاهان دارویی شامل اکیناسه، آقطی سیاه، گل ماهور، نعنا فلفلی، اوکالیپتوس، مورد و آویشن به همراه عسل و ویتامین C می باشد.

عصاره های گیاهی به کار رفته در این شربت می توانند با تقویت سیستم ایمنی بدن، شما را در مقابل انواع بیماری های عفونی باکتریایی و ویروسی مثل کرونا، آنفولانزا و سرماخوردگی و طیف وسیعی از بیماری ها محافظت کنند. شربت دایان ایمیون از محصولات تقویت کننده سیستم ایمنی است که برای پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است.

کپسول نوفلو سندروس

کپسول نوفلو از محصولات شرکت معتبر سندروس است که با دارا بودن عصاره گیاهان زنجبیل و دارچین به همراه زینک و ویتامین C باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می شود.

این محصول به طور اختصاصی برای پیشگیری از بیماریهای عفونی دستگاه تنفسی تولید شده و می تواند مثل یک واکسن بدن شما را در مقابل بیماریهای عفونی دستگاه تنفس فوقانی مثل کرونا و آنفولانزا واکسینه کند.

کپسول نوفلو سندروس، تقویت کننده سیستم ایمنی و پیشگیری از کرونا، آنفولانزا و سرماخوردگی

شربت ایموژن

شربت ایموژن محصولی از شرکت داروسازی کیمیاگر طوس است که از عصاره گیاه اکیناسه به همراه ویتامین C و عسل تولید شده است تا بتواند سیستم ایمنی بدن را در مقابل ویروس ها و باکتریهای بیماریزا مقاوم کند.

در این روزهای کرونایی، ایموژن هم می تواند یکی از انتخاب های عالی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا باشد.  شربت ایموژن از ترکیب عصاره گیاه اکیناسه یا عسل و ویتامین C تشکیل شده است.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.