×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح کسب و کار در زمینه گیاهان دارویی؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از علی‌اکبر پوراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره محصولات و طرح‌های علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان اظهار کرد: «اختراع و یا محصول دانش‌بنیان نداشته‌ایم؛ اما به‌تازگی در حال نوشتن طرح کسب‌وکار در زمینه گیاهان دارویی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی هستیم تا در صورت تصویب نهایی در استان  برای تأیید و سپس اجرا به سازمان مرکزی دانشگاه فرستاده شود.»

وی در مورد فعالیت پژوهشی و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان عنوان کرد: «فعالیت‌هایی در شوراهای پژوهشی‌ برای فعالیت پژوهشی همکاران‌ داشته‌ایم. پایان‌نامه‌های‌ تحصیلات تکمیلی گروه‌های آموزشی را از طریق سایت پژوهش‌یار دنبال می‌کنیم و شورای تحصیلات تکمیلی که قبلاً به صورت حضوری بود، الان به صورت پژوهش‌یاری و در سایت بوده که همکاران معرفی می‌شوند و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.»

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان درباره طرح‌های درون و برون‌دانشگاهی این واحد دانشگاهی مطرح کرد: «سه طرح درون دانشگاهی داریم. نخستین آن در حوزه رایانه بود که خاتمه پیدا کرد. طرح دیگر همکاران در حوزه ریاضی بود و طرح بعدی در حوزه مکانیک بوده که تقریباً در مراحل پایانی است.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.