×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : یکشنبه, ۲۷ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خلاقیت و استعداد یابی دانش آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، شناسایی نگرش‌های خلاقانه، استعدادها و توانمندی‌های گروه سنی دانش آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی از جمله اهداف عمده این جشنواره عنوان شده است.
چنین رویدادهایی می‌توانند زمینه ساز احیاء کاربرد گیاهان دارویی، ترویج زندگی سالم در جامعه، گسترش تحقیق و پژوهش در حوزه گیاهان دارویی و طب ایرانی و شناسایی و پرورش ایده‌های نوآورانه در این حوزه باشند. این جشنواره در اردیبهشت ۱۳۹۹ در تهران برگزار خواهد شد.
دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی و پس از مطالعه شیوه نامه جشنواره در یکی از محورهای «ماکت یا کارسازه»، «روزنامه دیواری»، «انشاء نویسی»، «مقاله علمی» و «بخش خلاقیت یا آزاد» شرکت کنند و آثار خود را به صورت فایل pdf یا تصویر به آدرس رایانامه باشگاه دانش آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی (s_clubherb@ihms.ir) ارسال کنند.
همچنین، دانش آموزان علاقه مند ایرانی می‌توانند آثار خود را از طریق پست به دبیرخانه برگزاری جشنواره (به آدرس: شهر ری، میدان هادی ساعی، جنب فروشگاه رفاه، جامعه گیاه درمانی ایران؛ کد پستی ۱۸۴۳۷۱۴۶۳۳)ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۹۳۹۴۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره از ۲۵ آذر ماه آغاز و تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان می‌توانند شیوه نامه شرکت درمحورهای مختلف را درسایت باشگاه دانش آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی به نشانی www.ihms.ir مشاهده کنند.

  1. فاطمه

    فقط مخصوص دانش آموزاست؟ دانشجوها نمی تونن شرکت کنند؟:(((

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.