×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارخانه فرآوری گیاهان دارویی گچساران با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار تاسیس می‌شود

به به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، غلامرضا تاجگردون معتقد است شهرستان گچساران با داشتن خاک حاصلخیز و منابع فراوان آب ظرفیت های خوبی برای تولید ثروت و بهبود وضعیت معیشتی مردم مناطق روستایی دارد.

نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس با اشاره به امکان سنجی انجام شده برای کشت گیاهان دارویی در گچساران گفت: کارخانه گیاهان دارویی شامل دمنوش و اسانس شهرستان هم اکنون در حال احداث است که با کشت این محصول درآمد کشاورزان افزایش قابل توجهی خواهد یافت. وی بیان کرد: این طرح با ظرفیت تولید سالانه ۱۶۰ تن با ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.

تاجگردون عنوان کرد: طرح کشت گیاهان دارویی در منطقه سربیشه به منظور ترویج الگوی کشت در مهرماه سال ۹۶ به تصویب ستاد فرمان امام (ره) در زمین مناسب برای اجرای این کارخانه در فروردین ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه کارخانه گیاهان دارویی در زمینی به مساحت ۶هزار متر مربع با زیر بنای چهار هزارو ۵۰۰متر مربع در دست احداث است، گفت: با بهره برداری از این طرح ۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول خواهند شد.

تاجگردون بیان کرد: این طرح براساس برنامه ریزی قرار است تا پایان سال جاری بهره برداری شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.