×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از برند ایرانی زعفران در آلمان رونمایی شد

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند، محسن احتشام با اشاره به اینکه نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) در شهر کلن آلمان از ۱۳ الی ۱۷ مهر امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از برجسته‌ترین نمایشگاه‌های مواد غذایی جهان برای تجارت خرده فروشی، خدمات غذایی و بازار کترینگ به شمار می‌آید.
وی افزود: این نمایشگاه خاص از ۱۰ نمایشگاه تجاری جدا در زیر یک سقف تشکیل شده که بر روندهای آینده متمرکز است.
رئیس شورای ملی زعفران ایران بیان کرد: منابع بی شماری از الهام بخشی در سراسر فضای ۲۸۰ هزار مترمربعی نمایشگاه وجود دارند و در کنار نمایش روندهای آتی بازار، برنامه‌های تکمیلی جذاب و نیاز فرصت‌های تجاری فوق‌العاده، در انتظار کسانی است که فرصت ارائه محصولات خود را در این نمایشگاه دارند.
رئیس اتاق بازرگانی بیرجند گفت: فعالیت‌های گسترده اتاق بازرگانی بیرجند در این چندساله باعث شد تا ۴۰۰ تن زرشک از استان خراسان جنوبی صادر شود و در غرفه‌های نمایشگاه بزرگ مواد غذایی دنیا از جمله نمایشگاه آنوگا به نمایش گذاشته شود در حالی که در طول پنج سال گذشته این میزان کمتر از ۵۰ تن بوده است.
احتشام با اشاره به حضور بیش از ۱۵۰ کشور دنیا در این نمایشگاه، افزود: از ایران ۲۶ شرکت در زمینه خشکبار، زرشک، زعفران، پسته، کشمش، انجیر و خرما در این نمایشگاه حضور دارند.
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه برای نخستین بار از برند ملی زعفران و علامت جمعی زعفران با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت، رئیس شورای ملی زعفران و رئیس اتاق بازرگانی بیرجند، رئیس اتاق بازرگانی اردبیل، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، رئیس اتحادیه گیاهان دارویی و جمعی از صادرکنندگان نمونه کشور رونمایی شد.
رئیس شورای ملی زعفران ایران یادآور شد: در دوره قبلی حدود ۱۶۰ هزار بازدیدکننده تجاری از ۱۹۲ کشور شرکت کرده بودند و در این دوره با هفت هزار غرفه از ۱۵۰ کشور دور هم جمع شده‌اند و فرصت بسیار مناسبی برای فتح بازارهای جدید برای شرکت‌کنندگان ایرانی و سایر کشورها است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.