×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسعه گیاهان دارویی با برندسازی

به گزارش شبکه خبری گیاهان دارویی و به نقل از خبرنگار مهر جبارکیانی پور ظهر سه شنبه در نشست بررسی وضعیت توسعه گیاهان دارویی استان، افزود: بسته بندی گیاهان دارویی و رقابت پذیری در قیمت نقش محوری در رشد و توسعه ظرفیت گیاهان دارویی استان دارد.

کیانی پور با بیان اینکه استاندارد سازی محصولات گیاهی نیز ضروری است، عنوان داشت: همچنین باید شناسنامه‌ای هدفمند برای گیاهان دارویی استان تهیه شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج برقراری ارتباط مناسب و زنجیره‌ای میان بخش‌های مختلف دستگاهی و بخش خصوصی در توسعه گیاهان دارویی را لازم دانست و گفت: این عوامل باید دست به دست هم داده تا خروجی مناسبی در بخش گیاهان دارویی رقم بخورد.

کیانی پور با تاکید بر نقش گیاهان دارویی در تولید دارویی و نگرش بازارهای جهانی به سمت داروهای گیاهی، اظهار کرد: متأسفانه علیرغم ظرفیت بالای اقلیمی و سازگاری گونه‌های مختلف گیاهی با اقلیم کشور، نتوانستیم از ظرفیت‌های خدادادی به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

کیانی پور به فعالیت صندوق نوآوری و شکوفایی اشاره کرد و گفت: سهم کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها از این حوزه کمتر است و باید به نحو بهتری از این ظرفیت استفاده شود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.