×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشنواره طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی نطنز در تیرماه ۱۳۹۶

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان داوریی به نقل از خبرگزاری فارس از نطنز، یوسف حسنی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی نطنز در محل فرمانداری اظهار کرد: دومین جشنواره طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی نطنز از تاریخ ۶ لغایت ۹ تیرماه به مدت ۴ روز در شهرستان نطنز برگزار می‌شود.

وی خطاب به مسؤولان ادارات و ارگان‌های سطح شهرستان گفت: این جشنواره جهت رشد و توسعه همه‌ جانبه شهرستان برگزار می‌شود و  می‌طلبد کلیه دستگاه‌ها و نهادها از مجموعه امکانات و ظرفیت خود در جهت برگزاری باشکوه جشنواره استفاده کنند.

فرماندار شهرستان نطنز تصریح کرد: شهرستان نطنز با دارا بودن یک هزار و ۸۰۰ اثر طبیعی و تاریخی و قطب کشاورزی و وجود گیاهان دارویی دارای ظرفیت بالایی در این زمینه است.

وی اظهار امیدواری کرد: این جشنواره بتواند روش مناسبی برای توسعه همه‌ جانبه شهرستان نطنز باشد و در نتیجه پس از برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌ها شاهد تغییر الگوی کشت به‌ تناوب در شهرستان باشیم.

حسنی خاطرنشان کرد: این جشنواره همچنین فرصت ارزشمندی برای به نمایش درآوردن توانمندی‌های شهرستان است که در این راستا همه دستگاه‌ها می‌توانند توانمندی شهرستان را به نمایش درآوردند.

وی از تشکیل ده کمیته اجرایی برای برگزاری جشنواره طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی نطنز خبر داد و عنوان کرد: این ۱۰ کمیته از هم‌ اکنون فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند و به‌ صورت روزانه تا روز برگزاری جشنواره گزارش اقدامات خود را به دبیرخانه اعلام می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.