×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از ۸ تن محموله قاچاق گیاه دارویی در منوجان کشف شد

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایرنا، محمدحسن کردستانی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان منوجان با همکاری نیروهای انتظامی این شهرستان موفق به کشف و ضبط این مقدار آویشن قاچاق در بخش نودژ شهرستان منوجان شدند.
وی تصریح کرد: این محموله توسط سوداگران عرصه های منابع طبیعی از شهرستان ها و استان های همجوار پس از برداشت به بخش نودژ شهرستان منوجان حمل و آنجا انبار می شده است که با هوشیاری نیروهای انتظامی بخش نودژ و پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی منوجان کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: حمل و انبار هرگونه گیاه دارویی بدون مجوز از منابع طبیعی خلاف قانون بوده و به عنوان قاچاق کالا محسوب می شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: در این رابطه دو نفر قاچاقچی گیاهان دارویی دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شدند.
وی با قدردانی از همکاری مجموعه قضایی و فرماندهی انتظامی شهرستان منوجان افزود: هر گونه تخلف در زمینه تخریب و تصرف اراضی ملی یا قاچاق گیاهان دارویی و چوب از دید ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی پنهان نخواهد ماند.
کردستانی بیان کرد: مردم نیز می توانند با شماره ۱۵۰۴ ( کد امداد جنگل و مرتع یگان حفاظت منابع طبیعی) تماس گرفته و هر گونه تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی را گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.