×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ماسک های گیاهی برای رفع چین و چروک، جوش و مشکلات پوستی صورت

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، دکتر لیلا شیربیگی متخصص طب سنتی درباره تدابیر جذب خون در پوست اظهار داشت: اگر به نقطه‌ای از بدن، خون خوب و با کیفیت برسد, آن نقطه از بدن گوشت رویش می‌کند و عضله‌ای می‌شود.

غلظت خون موجب گرفتگی و برگشتگی و تیرگی رنگ چهره می‌شود

به گفته وی ماسک‌های موضعی هستند که موجب جذب خون به سطح پوست صورت می‌شود و باعث شفافیت و زیبایی و روشن شدن پوست می‌شود. اگر خون غلیظ باشد رنگ چهره برگشتگی و تیرگی رنگ و گرفتگی دارد.

معرفی ماسکی برای زیبایی رنگ چهره

این متخصص طب سنتی ادامه داد: آرد باقالی, آرد جو, بذر خربزه که از دو مورد دیگر یعنی آرد جو و آرد باقالی قوی‌تر عمل می‌کند. بهتر است هفته‌ای یک بار از این ماسک‌ها برای صورت استفاده کرد. این ماسک‌ها به زیبایی رنگ چهره کمک می‌کند.

معرفی ماسکی برای سفت شدن و لیفتینگ پوست

شیربیگی افزود: مخلوط کتیرا و شیر ماسکی است که به سفت شدن و لیفتینگ یا کشیدن پوست کمک می‌کند، همچنین استفاده از ماسکی از نشاسته به صورت روزانه به زیبایی پوست کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: مصرف غذاهایی مانند آش‌های ساده بدون رشته و با سبزی زیاد, مرغ جوان و ماهی‌های ریز موجب باز شدن منافذ جذب غذا را باز کرده و خون خوب تولید می‌کند، البته پُرخوری خود موجب زشتی رنگ چهره می‌شود.

این متخصص طب سنتی بیان داشت: تخم مرغ عسلی, گوشت گوسفند جوان و بره, آبگوشت‌ بدون تلیت کردن غذاهای مفیدی هستند که به رفع ضعف بدن کمک می‌کند.

مصرف آب بیش از حد رنگ چهره را بدرنگ می‌کند

شیربیگی خاطرنشان کرد: نزدیکی جنسی به افراط, غم و اندوه, نوشیدن آب بیش از حد و گرمای شدید هوا موجب بروز بدرنگی رنگ چهره می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.