×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقد وارده توسط یکی از مخاطبان به شبکه خبری گیاهان دارویی

پیرو انتشار خبری درباره افتتاح نمایشگاه غذای سالم در شبکه خبری گیاهان دارویی، یکی از مخاطبین محترم طی یادداشتی نظر خود را نسبت به این خبر ارائه داده است. شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی ضمن تقدیر از این مخاطب گرامی، متن یادداشت وی را عینا در ذیل منتشر می کند:

نمایشگاه تخصصی غذای سالم

نمایشگاه تخصصی غذای سالم

«ششمین جشنواره و نمایشگاه تخصصی؟ غذای سالم  در مرکز نمایشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب جنب پارک لاله از ۱۶ مهرماه برگزار شده وتا روز جمعه ۱۹ مهر ادامه دارد….»

این خبری است که امروز از (شبکه خبری گیاهان داروئی) گزارش شد اما معلوم نیست دست اندرکاران این سایت فرق غذای سالم و ناسالم را بر اساس یک پوستر  میدانند یا محتویات آن جشنواره ؟

نمایشگاه غذای سالم

نمایشگاه غذای سالم

اگر گذری بر این نمایشگاه بیاندازید بجز چند غرفه فروش عرقیات پاستوریزه و چند غرفه نان فروشی که آنهم (جای بحث) دارد  خبری از غذای سالم نمی یابید . به عنوان مثال غرفه فروش «ساندویچ های آماده واستو» که  بنده نفهمیدم کجای این غذا سالم است و چگونه به این کمپانی اجازه شرکت در این جشنواره داده شده است یا کمپانی های عرضه کننده کرم و رنگ مو و… که اغلب خارجی می باشند و صرف درج واژه (Herbal) را معیار شرکت در این همایش قرار داده اند اما مسئولین دست اندرکار برگزاری این همایش که بیشتر به فکر فروش غرفه بوده اند تا ترویج غذای سالم  دست مریزاد می گوییم که کلاغ را رنگ میکنند و جای قناری می فروشند  و شعار ( غذای سالم برای همه ) را پز می دهند. حال اگریک بنده خدایی درخواست غرفه برای فروش روغن حیوانی می کرد به دلیل عدم تایید فدرال داروئی آمریکا درخواست وی را مردود اعلام می کردند . 

 در یکی از غرفه ها شیرینی کرمانشاهی می فروشند اما نان کرمانشاهی باید با روغن حیوانی تهیه شود . سوال: آیا استفاده از روغن حیوانی در یک محصول سوغاتی بی ضرر است ؟ یا اینکه برای عرضه در این نمایشگاه از  روغن هسته انگور که بر اساس تحقیقات دانشمندان بی هویت امگا ۲۵۰دارد و خیلی هم برای گوش و حلق و بینی و غیره مفید است استفاده شده است؟ 

عجب شیری تو شیری است این روزها … آنهم از نوع پاستوریزه . الحمدلله نمردیم و نمایشگاه تخصصی غذای سالم را هم دیدیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.