×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فراخوان همایش ملی گیاهان دارویی در گرگان

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، عباسعلی نوری‌نیا بعد از ظهر امروز در حاشیه سمینار ارائه نتایج تعدادی از طرح‌های پژوهشی در زمینه منابع طبیعی و آبخیزداری در دومین روز هفته منابع طبیعی در سالن همایش‌های این مرکز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: این همایش هجدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ در گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: بخشی از محورهای این همایش شامل گیاه‌شناسی، بوم شناختی، زراعت و تولید، فرآوری، بسته‌بندی و صنعت هستند.

رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری، اقتصاد و بازرگانی، جنبه‌های دارویی، طب ایرانی، بیوشیمی گیاهان دارویی، آموزش، مهارت‌ها و اشتغالزایی و جاذبه‌های گردشگری گیاهان دارویی سایر بخش‌های همایش ملی گیاهان دارویی هستند.

نوری‌نیا با بیان اینکه برای ثبت نام هزینه‌ای دریافت نمی‌شود، ادامه داد: مهلت ثبت‌نام شرکت در همایش تا اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ و فقط از طریق پست الکترونیک است. 

به گفته وی، خلاصه مقالات حداکثر تا بیستم فروردین ماه ۱۳۹۲ و فقط از طریق پست الکترونیک دریافت می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان اضافه کرد: نتایج داوری مقالات همایش ملی گیاهان دارویی سی‌ام فروردین ماه ۱۳۹۲ از طریق پست الکترونیک به شرکت‌کنندگان اعلام خواهد شد.

نوری‌نیا یکی از ویژگی‌های همایش فوق را صدور گواهینامه برای شرکت‌ کنندگان عنوان کرد و گفت: برای ارائه‌کنندگان مقاله‌های شفاهی و پوستری گواهی صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: از نظر تعداد مقالات هیچ محدودیتی وجود نداشته و برای اسکان شرکت ‌کنندگان در همایش نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بیان داشت: همایش ملی گیاهان دارویی با همکاری ادارات و نهادهای استانی مانند استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.

نوری‌نیا افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، بنیاد نخبگان، جهاد دانشگاهی گلستان و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان سایر ادارات استانی برگزارکننده این همایش هستند.

به گفته وی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل استاندارد، جمعیت هلال احمر، اداره کل فنی و حرفه‌ای، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، پارک علم و فناوری، مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی، مرکز جذب سرمایه گذاری و اتاق تعاون استان گلستان نیز در برگزاری همایش ملی گیاهان دارویی همکاری می‌کنند.

  1. موسی خانی

    ضمن تبریک برگزاری همایش، لطفا نحوه ثبت نام را هم اعلام فرمایید. خلاصه مقالات به کدام پست الکترونیک و با چه شیوه ای تهیه و ارسال شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.